Regulamin

Regulamin obowiązujący do dnia 01.10.16

Sklep Zhaftujsie.pl – sklep internetowy działający pod adresem http://www.zhaftujsie.pl. Sklep internetowy pośredniczy w sprzedaży Produktów i Usług oraz umożliwia składanie Zamówień na te usługi i produkty. Wszystkie zdjęcia, oraz materiały graficzne, a także teksty i definicje, rozwiązania techniczne  są wyłączną własnością firmy HFT71 sp.z o.o. i są chronione prawem autorskim i prawami pokrewnymi (tekst jednolity z 2006r.,Dz.U.nr 90,poz.631 z późn.zm.). Kopiowanie w całości lub też we fragmentach elementów Sklepu Zhaftujsie.pl bez wyraźnego, pisemnego zezwolenia właścicieli marki oraz firmy HFT71 Sp.z o.o. jest zabronione.

Właściciel sklepu – Właścicielem sklepu internetowego Zhaftujsie.pl działającym pod adresem http://www.zhaftujsię.pl jest firma  HFT71 sp.z o.o. mającą siedzibę przy ul. Ks.Czesława Klimasa 42‑46, Wrocław 50-515; NIP: 899-275-02-52; REGON: 022333204.

Adres wysyłkowy – wszelką korespondencję (pytania, wnioski), zwroty (odstąpienia od umowy), wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres: HFT71 Sp. z o.o., ul.Ks.Czesława Klimasa 42-46, Wrocław 50‑515.

Przeglądarka internetowa – oprogramowanie pozwalające na przeglądanie zawartości Sklepu Zhaftujsie.pl. W celu prawidłowego działania Sklepu Zhaftujsie.pl przeglądarka internetowa powinna mieć włączoną obsługę ‚Cookies’ (domyślnie powinna być włączona), obsługiwać JavaScript oraz DHTML i prawidłowo interpretować style dokumentu (CSS). Obsługa JavaScript jest niezbędna do dokonania Płatności za pośrednictwem PayU. Więcej o zakresie i sposobach wykorzystywania plików cookies znajduje się w Polityce Prywatności.

Produkty – towary oferowane na stronach Sklepu Zhaftujsie.pl. Wszystkie nazwy Produktów i znaki towarowe są wyłączną własnością ich producentów i podlegają prawnej ochronie. Zgodnie z obowiązującym prawem informujemy, że Właściciel Sklepu jest importerem (wprowadzającym do obrotu na teren RP) sprzedawanych przez siebie Produktów. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Ceny Produktów są podawane w PLN i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Na stronie znajduje się podstawowa informacja o właściwościach i rozmiarach produktu, o jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. Zdjęcia Produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Szczegółowy opis i metody konserwacji produktu znajdują się na metce lub opakowaniu. Rozmiary Produktów są rzeczywiste, dokładność pomiaru wynosi ±2 cm.

Usługi – sklep świadczy usługę haftu komputerowego. Klient ma do wyboru jedną z trzech opcji haftu:

1)   haftowany napis z wybraną czcionką w której określa kolor i krój, technikę haftu (3D lub 2D),wybiera rozmiar na danym polu roboczym;

2)   wybór motywów/wzorów przez klienta z podanej bazy gotowych haftów;

3)   projektów własnych/indywidualnych, które realizowane będą po wcześniejszej akceptacji przez technologa przy określeniu przez klienta :kroju czcionki, koloru haftu, techniki (3D/2D),rozmiaru oraz pola roboczego.

Czas realizacji usługi/zamówienia  jeśli dotyczy opcji pierwszej i drugiej to znaczy napis wybraną czcionką lub wybrany motyw a czapki /produkt jest dostępny na magazynie wewnętrznym wynosi 4 dni robocze plus czas wysyłki. Natomiast jeśli produkt znajduje się na magazynie zewnętrznym czas realizacji wynosi 10 dni roboczych plus czas wysyłki. W przypadku projektu własnego czas realizacji wynosi 14 dni roboczych  plus czas wysyłki. Warunkiem sprawnego doręczenia jest podanie prawidłowych Danych osobowych w tym numeru telefonu.

Opis Czapek/Produktów – na stronie Czapek/ Produktu znajdują się najważniejsze informacje o Czapce, Cena Czapki, dostępne Rozmiary Czapek.

Rozmiary Produktu – są umieszczone w tabeli rozmiarów na stronie Produktu.

Kod rabatowy – unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych, a także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie Koszyka. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wtedy w ich opisie jest informacja: Cena promocyjna produktu – nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym.

Karta Podarunkowa – Wykupienie Karty Podarunkowej jest doskonałym sposobem na zrobienie prezentu bliskiej osobie. Użytkownik sam ustala wielkość Karty Podarunkowej, należy przy tym wziąć pod uwagę koszt wysyłki, jaki jest doliczany do ceny Czapki w momencie realizacji Karty Podarunkowej. Unikalny kod wykupionej Karty Podarunkowej jest wysyłany z odpowiednim wyjaśnieniem na podany adres mailowy obdarowanego, po wpłynięciu wpłaty za Kartę. Realizacja Karty Podarunkowej następuje wyłącznie poprzez wpisanie unikalnego kodu Karty Podarunkowej w miejscu jednoznacznie oznaczonym na stronie koszyka oraz po jego zatwierdzeniu. Wartość Karty Podarunkowej musi być w pełni wykorzystana przy robieniu zakupów w sklepie Zhaftujsie.pl. Karty Podarunkowe nie są wymieniane na pieniądze. Ważność Karty Podarunkowej wynosi 6 miesięcy i w tym czasie należy wykorzystać otrzymany kod z Karty Podarunkowej. Sklep Zhaftujsie.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy użytkownika przy kreowaniu Karty skutkujące jej dostarczeniem niewłaściwej osobie (np. błędnie podany adres e‑mail Użytkownika).

Cena Produktu – Ceny Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki – Cena Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep Zhaftujsie.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Czapek oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen Produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez Klienta.

Cena hurtowa – Ceny hurtowe Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Cena hurtowa Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Cena hurtowa jest widoczna jedynie uprawnionym Klientom po procesie Logowania Klienta hurtowego. Sklep Zhaftujsie.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Cenach hurtowych Produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sklep Zhaftujsie.pl zastrzega sobie możliwość zmian Cen hurtowych Produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego lub Przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji z zamawiającym.

Cena Przesyłki – Do Ceny Produktu w Sklepie należy doliczyć Cenę Przesyłki. Cena Przesyłki jest umieszczona w tabeli wysyłek i zależna jest od miejsca dostarczenia przesyłki (krajowa lub zagraniczna) oraz od rozmiarów danej przesyłki.

Zdjęcia Czapek – Zdjęcia Czapek są własnością Właściciela Sklepu Zhaftujsie.pl. Zdjęcia Czapek możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Nie wykonujemy zdjęć dodatkowych Produktu na życzenie Klienta. Wszelkie wykorzystywanie zdjęć, kopiowanie w całości bądź fragmentach bez pisemnej zgody Właściciela Sklepu zabronione.

Dostępność Czapek – Wszystkie oferowane Czapki w Sklepie Zhaftujsie.pl są dostępne, chyba że w opisie Produktu jest opisane inaczej. W wyjątkowych sytuacjach takich, jak np. brak miejsca na magazynie, czapki mogą znajdować się na magazynie zewnętrzny i wówczas czas oczekiwania wydłuża się o klika dni roboczych. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem informując o zaistniałej sytuacji. Dla zarejestrowanych Klientów oferujemy Schowek, który ostrzega gdy Produkt jest na wyczerpaniu.

Zamówienie – Klient może zamawiać Czapki 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego, wysyłając email na adres orders@hft71.com lub SMS pod nr +48 510 079 415 lub +48 730 250 931, a także telefonicznie w godzinach pracy sklepu. Produkty zamawiane telefonicznie, emaliowo lub poprzez SMS wysyłamy wyłącznie po opłaceniu zamówienia. SMS/email powinien zawierać imię i nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego, nr czapki (lub jego dokładną nazwę i markę) i  rozmiar. Gdy Klient w momencie składania Zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o Zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Właścicielem sklepu, a Klientem, z zastrzeżeniem warunków dot. Klientów hurtowych i Ceny hurtowej co do możliwości zmian przez Właściciela sklepu Cen hurtowych Produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego i/lub Przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji z zamawiającym. Jeżeli Sklep nie może zrealizować Zamówienia, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o zaistniałej sytuacji.

Zamówienie hurtowe – Klient hurtowy może zamówić Produkty w Cenach hurtowych 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu Zhaftujsie.pl po uprzednim Zalogowaniu się. Klient Hurtowy dokonujący dalszej odsprzedaży prowadzonej zwłaszcza dla konsumentów detalicznych, zobowiązany jest do właściwego oznaczenia czapek zgodnego z obowiązującymi przepisami i wymogami PIH (nazwa Produktu, skład czapki, oznaczenie importera itp.). Niezbędne dane są prezentowane na stronie Produktu. Minimalna wartość Zamówienia hurtowego to 1000zł netto. Produkty w zamówieniu hurtowym nie podlegają Zwrotom i Wymianom. Klient Hurtowy dokonując zamówienia oświadcza, że zna niniejszy regulamin i go akceptuje. Właściciel sklepu może odmówić sprzedaży marek, których sprzedaż koliduje z oficjalnymi kanałami dystrybucyjnymi. Więcej na temat form współpracy hurtowej znajduje się na stronie www.hft71.pl

.

Status zamówienia – jednoznacznie określa stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest dla zarejestrowanych klientów po uprzednim zalogowaniu się, zaś osoby niezarejestrowane otrzymują informację o statusie zamówienia drogą mailową. Poniżej lista i krótki opis możliwych Statusów zamówień:

Zamówienie odebrane

Zamówienie opłacone

Zamówienie przyjęte do realizacji

Zamówienie w trakcie realizacji

Zamówienie zrealizowane

Zamówienie wysłane

Wysyłka zamówienia – Zamówione Produkty są wysyłane za pośrednictwem kuriera UPS lub GLS. Wysyłki zamówień za pobraniem realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Wysyłki Produktów przy przedpłacie na konto wysyłane są do Polski jak i do wymienionych krajów: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (kontynent), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

Przesyłka – Towar zamówiony w Sklepie Zhaftujsie.pl może zostać dostarczony na wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej do wybranych krajów Unii Europejskiej i poza nią. Skompletowane i spakowane Zamówienie z naklejoną etykietą adresową jest przekazywane Kurierowi. Przesyłki są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony), owinięte taśmą firmową i ubezpieczone. Status Przesyłki można monitorować na stronie UPS lub GLS. Informacje dotyczące stanu Przesyłki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do magazynu firmy kurierskiej, około godzin wieczornych w dniu nadania. W przypadku gdy Kurier dostarczy Klientowi uszkodzoną Przesyłkę należy odmówić odbioru lub otworzyć ją w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia braku prosimy sporządzić protokół stanu przesyłki i towaru, oraz prosimy skontaktować się niezwłocznie z obsługą Sklepu. Przedsiębiorca i Klient hurtowy jest zobowiązany otworzyć i zbadać stan przysyłki i jej zawartość po otrzymaniu przesyłki.

Rezygnacja z zamówienia – Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia do 12h jeśli zamówienie dotyczy usługi lub bezczasowo jeśli zamówienie dotyczy samej czapki bez zdobienia. Niezwłocznie należy wówczas wysłać email orders@hft71.com lub SMS pod nr 794-960-930.

Płatność – Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu Zhaftujsie.pl w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Czapki. Za Zamówienie można zapłacić za pobraniem (jedynie w przypadku wysyłki w obrębie Polski) – czyli Kurierowi w momencie dostarczenia Zamówienia pod wskazany adres, lub dokonać przedpłaty. Przedpłatę można wykonać za pomocą przelewu bankowego, przekazu lub karty kredytowej. Pełne bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez wyspecjalizowaną w płatnościach internetowych firmę PayU. właściciela platformy PayU.

Magazyn – miejsce, w którym następuje realizacja i kompletowanie zamówień Klientów. Godziny pracy Magazynu to od pon. do  pt. 7-16.

Kurier – Skompletowane zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub GLS. W momencie przekazania Przesyłki Kurierowi Klient dostaje informacje, na podany w procesie zamówienia adres mailowy, z numerem przesyłki o formacie 1ZY7Axxxxxxxx lub 5468xxxxxxxx Przesyłkę można monitorować na stronie UPS lub GLS. Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Czas dostawy – czas, w jakim Kurier dostarczy Przesyłkę odebraną z Magazynu na adres podany przez Klienta. Standardowy Czas dostawy to 1 do 2 Dni roboczych (na terenie Polski). W przypadku wysyłki do następujących Państw: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (kontynent), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, czas dostawy waha się od 3 do 5 dni roboczych. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych Danych osobowych. W celu ułatwienia doręczenia przesyłki przez kuriera sugeruje się również podanie numeru telefonu. Do zamówienia dołączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura).

Dowód zakupu – dowodem zakupu jest np. paragon (lub faktura), który Klient otrzymuje w Przesyłce wraz z produktami, a także każdy inny dokument, który jest dowodem na ich zakup w sklepie Zhaftujsie.pl. Dowód zakupu uprawnia do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) oraz reklamacji z tytułu gwarancji lub Rękojmi.

Wymiana – (dotyczy Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt/czapka  z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Uwaga: wymiana dotyczy tylko czapek bez zdobienia/haftu. Prosimy aby produkt był zwrócony w stanie niezmienionym. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ WYMIANY oraz Dowód zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki zwracamy pieniądze na podane w formularzu konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W międzyczasie Konsument może zamówić produkt na wymianę w Sklepie Zhaftujsie.pl. Koszt wymiany: 20zł – jest to koszt ponownej wysyłki towaru.

Odstąpienie od umowy (Zwrot) – (dotyczy wyłącznie Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań, Konsument może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ ZWROTU i Dowód zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep np. pismem wysłanym na adres: HFT71 Sp.z o.o. ul.Ks.Czesława Klimasa 42-46,50-515 Wrocław, lub pocztą elektroniczną na adres: orders@hft71.com o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu można użyć FORMULARZA ODSTĄPIENIA, który stanowi załącznik do regulaminu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy/zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrot płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa. Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów:

1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6)   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7)   w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

8)   o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Reklamacja – Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad.  Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121). Jeśli zakupiony Produkt posiada wady prosimy wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI i odesłać czysty Produkt wraz z FORMULARZA REKLAMACJI oraz Dowodem zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki.

Klient proszony jest o to, aby w treści zgłoszenia reklamacji umieścił następujące informacje: imię i nazwisko (nazwa podmiotu), adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który chce, ażeby została wysłana odpowiedź Sklepu na reklamację, datę zakupu Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, możliwie dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru w postaci kopii paragonu lub faktury, wydruku z rachunku bankowego, wydruku z karty płatniczej bądź inny dowód.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Jeżeli produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany przez Kupującego:

a)     jest niemożliwe albo

b)     w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów.

c)     gdy koszty wymiany lub naprawy przewyższają cenę rzeczy sprzedanej- w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca.

Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zasadność Reklamacji (dotyczy Konsumenta).

W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad w rozsądnym czasie.

W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie.

Zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi Klient. Koszty przesyłki  powinny być uzasadnione także ekonomicznie dlatego proponujemy aby skorzystać z usług Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Dane osobowe – Informacje, które są podawane w trakcie wprowadzania zamówienia celem jego wysyłki. Proces podawania Danych osobowych jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez Właściciela sklepu zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. Właściciel sklepu gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie. Zbiór danych osobowych jest zarejestrowany w GIODO.

Klient – jest to:

–         osoba fizyczna mająca ukończony 13. rok życia, która zawiera umowę należącą do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego jednak do czasu ukończenia 18. roku życia wymaga się zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby do zawarcia przez nią umowy, chyba że zgodnie z przepisami prawa posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych;

–         osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu – zawiera umowę sprzedaży z Właścicielem Sklepu i jest nim Konsument zgodnie z art. 22 [1] ustawy kodeks cywilny oraz Przedsiębiorca z zastrzeżeniem specjalnych regulacji dla Klienta hurtowego. Klientem mogą być również osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności art. 14 § 2 Kodeksu Cywilnego). Część zapisów Regulaminu dotyczy tylko Konsumentów, co jest wprost określone.

Rejestracja Klienta – rejestracja umożliwia zapamiętanie w Bazie Sklepu Danych osobowych Klienta oraz historii jego zamówień. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

Logowanie Klienta – proces w którym zarejestrowany Klient wprowadza swój adres mailowy oraz hasło jakie ustalił w procesie Rejestracji. Proces Logowania jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Zalogowany Klient ma wgląd w Status zamówień oraz historię swoich zamówień, a także może korzystać ze Schowka.

Stały Klient – Klient indywidualny z Polski, który przez ostanie 6 miesięcy dokonał Zamówień w Sklepie Zhaftujsie.pl na łączną kwotę powyżej 1000 zł (jeden tysiąc złotych). Stały Klient ma przesyłkę gratis już od wartości zamówienia przekraczającego 50 zł (pięćdziesiąt złotych). Dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.

Klient hurtowy – osoba prawna bądź fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która posiada uprawnienia nadane przez Właściciela Sklepu. Klient hurtowy może zamówić Produkty w Cenach hurtowych 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu Zhaftujsie.pl. Klient hurtowy dokonuje dalszej odsprzedaży Produktów przez własne kanały sprzedaży. 

Koszyk – element Sklepu Zhaftujsie.pl, gdzie Klient przenosi Produkty, które zamierza zamówić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a także przejść do Procesu Zamówienia.

Proces zakupu – Gdy Klient skompletował w Koszyku swoje Produkty może przejść do Procesu zakupu gdzie precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób Płatności, itp. Może również zachować wszystkie wprowadzone Dane osobowe oraz historię zakupów Rejestrując się.

Schowek – element Sklepu Zhaftujsie.pl, gdzie zarejestrowany Klient przechowuje informacje o interesujących go produktach. Jest informowany o zmianach cen i wyczerpywaniu się stanu magazynowego produktów.

Promocja Sztos – promocja polegająca na czasowym obniżeniu ceny wybranych Czapek. Wybrane Produkty są pokazywane w osobnym oknie Promocji Sztos. Promocja Sztos jest ważna do wyczerpania zapasów Czapek lub do czasu zakończenia Promocji (decyduje czas finalizacji Zamówienia, a nie czas dodania Czapek do Koszyka). W osobnym oknie jest odliczany czas do momentu zakończenia Promocji Sztos.

Newsletter – cykliczna gazetka elektroniczna wydawana przez Sklep Zhaftujsie.pl, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty i aktualnych promocji. Newsletter jest wysyłany tylko do Klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

RSS – Alternatywny sposób przeglądania zawartości stron internetowych bez konieczności jej wyświetlania. Korzystanie z RSS wymaga niekiedy zainstalowania odpowiedniego oprogramowania lub rozszerzenia. Najnowsze Przeglądarki internetowe mają wbudowaną obsługę RSS. Kanały RSS udostępnione w Sklepie Zhaftujsie pl. umożliwiają wysyłanie informacji o nowych produktach, promocjach, a także nowych wątkach na Blogu. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z usługi RSS.

Blog – Witryna internetowa, będąca integralną częścią Sklepu Zhaftujsie.pl na której umieszcza się aktualności i informacje o szeroko rozumianej kulturze hip-hop i RnB. Klienci mogą komentować treści umieszczone na Blogu. Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. W miarę możliwości usuwa komentarze wulgarne i naruszające dobre imię osób trzecich.

Konserwacja i Użytkowanie (dotyczy czapek) – Produkty należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem. W procesie użytkowania Produkty naturalnie się zużywają szczególnie w miejscach zgięć, w częściach odpowiedzialnych za kontakt z innymi powierzchniami. W celu minimalizacji procesów zużycia Produkty należy regularnie czyścić i konserwować – m.in. zgodnie z zaleceniami na metce. Czapki typu fullcap należy czyścić specjalnym zestawem czyszczącym bądź szczoteczką z niewielką ilością wody i mydła – należy unikać przemoczenia. Produkty z wełny należy prać w niskiej temperaturze używając wyspecjalizowanych detergentów, lub czyścić chemicznie. W trakcie konserwacji Produktów z naturalnych włókien: bawełna, wełna –  Produkty mogą się skurczyć po pierwszym praniu. W zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%. Produkty nienależycie konserwowane lub używane  wbrew instrukcji mogą ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu za które nie będzie odpowiadał Sklep.

Cookies (ciasteczka)  – to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, wysyłane do komputera użytkownika sklepu w celu identyfikacji  i późniejszego ułatwienia korzystania z witryny. Nie są one szkodliwe dla komputera i danych w nim zawartych. Jest możliwe korzystanie ze sklepu także bez użycia plików cookies, ale dopiero po odpowiednim ustawieniu przeglądarki internetowej.Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Można określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w przeglądarce lub w konfiguracji usługi.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszego regulaminu dużą literą należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w regulaminie. 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U.z 2014, poz. 121 z późn. Zm. ) a w przypadku Klientów będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014r., poz. 827).

Konsument jako Klient sklepu Zhaftujsie ma prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń konsumenckich, które polegają m.in.  na:

a)     prawie do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sklepem Zhaftujsie pl,

b)     prawie do skierowania wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego, który działała przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zawartej umowy sprzedaży.

Skorzystanie z ww. praw jest dobrowolne i zarówno Konsument jak i Sklep Zhaftujsie pl. celem zastosowania jej powinni wyrazić zgodę na to postępowanie.

Konsument jest informowany o tym że Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

Wniosek Konsumenta do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej może dotyczyć wniosku o mediację, wniosku o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Wskazane instytucje w swoich jednostkach oraz na stronach internetowych powinni udostępniać wzory wniosków.

Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są Konsumentom w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

Konsument  w zakresie sporu transgranicznego ma prawo korzystania z  Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

Załącznikami do Regulaminu są: wzór formularza odstąpienia od umowy, formularz reklamacji.

Sklep Zhaftujsie pl. informuje, że  zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Klient Sklepu Zhaftujsie pl. zostanie poinformowany przez umieszczenie na stronie internetowej Sklepu Zhaftujsie pl. informacji o zmianie Regulaminu, ze wskazaniem zmian Regulamin.  Wiadomość o zmianie Regulaminu na stronie Sklepu zostanie zachowana przez okres co najmniej 14. dni kalendarzowych.

Klienci, zarejestrowani i posiadający Konto w Sklepie Zhaftujsie.pl zostaną również powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na ich adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji o zmianach Regulaminu, nie później niż na 14. dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.

Zmiany Regulaminu wejdą  w życie w terminie podanym wraz z informacją o  zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14. dni kalendarzowych od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu na stronie internetowej.

Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie oświadczy  w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi rejestracji konta.

W razie  zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy, zamówienia i rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy, złożenia zamówienia.

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 październik 2016 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.

ZAŁĄCZNIK 1 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30  dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Adresat:

HFT71 Sp.z o.o.

ul. Ks.Czesława Klimasa 42-46,

50-515 Wrocław

e-mail: orders@hft71.com

Ja/My (*), niżej podpisany (podpisani) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)

Lp. Nazwa                  Symbol /rozmiar          Ilość         Cena jednostkowa brutto
1.
2.
3.
4.
5.
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data:

(*) Niepotrzebne skreślić. 

ZAŁĄCZNIK 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

MIEJSCE NA             PROSZĘ WYSŁAĆ TOWAR NA ADRES
DOŁĄCZENIE          HFT71 Sp.z o.o. ul.Ks.Czesława Klimasa 42-46, 50-515 Wrocław
DOWODU ZAKUPU
IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ TOWAR:
NR ZAMÓWIENIA:
POWÓD REKLAMACJI:

ŻĄDAM (proszę zaznaczyć właściwą opcję) :  
O NAPRAWY   O WYMIANY      O OBNIŻENIA CENY o …………PLN                                         
      ADRES ZWROTNY na który mamy odesłać towar:

IMIĘ I NAZWISKO:        
ULICA:
KOD, MIASTO:
TELEFON:           
KOD PRODUKTU (w przypadku wymiany na inny towar):
(kod produktu pojawia się na stronie koszyka po dodaniu produktu do koszyka)
DANE DO PRZELEWU:
IMIĘ I NAZWISKO:        
ULICA:
KOD, MIASTO:
NR KONTA:
data i podpis Kupującego/Płatnika                data i podpis Przyjmującego reklamacji