Odzież na zimę. Na co zwracać uwagę, aby zapewnić sobie komfort termiczny?
Odzież firmowa jest wybierana przez coraz więcej marek. To świetne posunięcie, ponieważ firma sporo na tym zyskuje. Starannie dobrana identyfikacja uwzględniająca ubrania i akcesoria dla pracowników wpływa na odbiór danej działalności jako profesjonalnej oraz godnej zaufania. Firmowe zdobienia na odzieży szybko zapadają w pamięć klientów. To sprzyja utrwaleniu wizerunku marki w świadomości odbiorców. Co więcej, identyfikacja wizualna obejmująca odzież to świetna metoda reklamy. Działa ona subtelnie, lecz bardzo skutecznie. Haft czy druk na ubraniach jest widoczny, ale nienachalny. Gdy pojawia się w bliskim otoczeniu klientów, nie razi, choć zostaje szybko rozpoznany.
Koszt odzieży pracowniczej a zyski dla firmy
Wiele przedsiębiorstw obawia się inwestycji w odzież firmową. Jednak w praktyce poniesiony koszt okazuje się niewielki w stosunku do korzyści, które przynosi. Odczuwają je wszyscy, tzn. samo przedsiębiorstwo, pracownicy oraz klienci. Przede wszystkim wzrasta prestiż firmy, która zyskuje bardziej profesjonalny wizerunek. Pracownik w większym stopniu utożsamia się z miejscem zatrudnienia. Z kolei klienci z łatwością rozpoznają reprezentanta danej marki. Dotyczy to każdej branży. Spersonalizować można wszystkie rodzaje i elementy odzieży – t-shirty, bluzy, szlafroki, jak również specjalistyczną odzież roboczą. Pozytywny efekt marketingowy sprawia, że koszt zakupu odzieży firmowej szybko się zwraca.
Sprawdź szczegóły naszej oferty!
Odzież firmowa a korzyści dla pracowników
Zakup odzieży z identyfikacją w formie haftu czy innego zdobienia to mnóstwo korzyści dla firmy, lecz pracownicy również cenią to rozwiązanie. Dzięki niemu czują przynależność do danej społeczności, ale duże znaczenie mają też względy czysto praktyczne. Otóż korzystając na co dzień z odzieży firmowej, nie niszczą oni swoich prywatnych ubrań, co wiąże się z oszczędnościami. Konkretny, przygotowany przez firmę strój, nie wymaga poświęcania czasu na kompletowanie własnych zestawów. Ponadto za sprawą odzieży firmowej można szybko rozpoznać osoby pracującej dla danej firmy zarówno na jej terenie, jak i poza nim. Ułatwia to kontakt z klientem, wykluczając ewentualne nieporozumienia.
Należy też wspomnieć, że w niektórych branżach pracodawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim podwładnym właściwej odzieży ze względów bezpieczeństwa. W ten sposób chroni on ich zdrowie, a nawet życie. Wszystko to wpływa na budowanie pozytywnych relacji między pracownikami a miejscem zatrudnienia.
Identyfikacja wizualna na odzieży – co na tym zyskują klienci?
Warto pamiętać, że odzież z haftem, nadrukiem czy innym zdobieniem może służyć nie tylko pracownikom. To doskonały, darmowy prezent dla klientów! Wręczając różnego rodzaju upominki, marka pracuje nad pozytywnymi relacjami z konsumentami. W taki sposób zwiększa też prawdopodobieństwo, że obdarowana osoba powróci, aby ponownie skorzystać z danych usług lub zakupić nowy produktu. Wynika to z faktu, że otrzymując coś za darmo, czujemy się zobowiązani. Właśnie dlatego chcemy w pewien sposób się odwdzięczyć. Duże znaczenie ma też fakt, że klient zachowuje się swobodniej w kontaktach z osobą ubraną w firmowy uniform.
Odzież firmowa, powinna reprezentować jakość z najwyższej półki. Zdobienie odzieży najlepiej wykonać korzystając z technik takich jak haft komputerowy, druk cyfrowy DTG, sitodruk, laser grawerująco-tnący. Można dodać również metki i wszywki, a nawet cekiny. Profesjonalna produkcja odzieży z wykorzystaniem wysokogatunkowych materiałów to nasza specjalność.
Udostępnij na swojej platformie
To może Cię zainteresować
Jak wyszyć napis na bluzie, a jak na koszulce? O czym pamiętać?
Jak wyszyć napis na bluzie, a jak na koszulce? O [...]
Polar – co to za materiał? Zastosowanie w odzieży roboczej
Polar – co to za materiał? Zastosowanie w odzieży roboczej [...]